Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 26 augusti 2013 14:15

Är helt slut efter en mycket kortare uppstart av skolan än jag trodde. Men tog tillvara på tiden och valde att gå och handla... Sen vart det promenad till busstationen igen och vänta på bussen. Trodde att mina ben skulle vika sig när jag stod där över 30min och väntade. Det fanns sittplatser men kunde inte låte mig själv att använda dem, så jag stod.


En sak fick mig att tveka på om det här verkligen är rätt val för mig just nu. Jag vill verkligen ha fullt upp och plugga mm. Men samtidigt känner jag att det finns risk för att det kommer tippa över. 

Till och med läraren fråga mig om jag verkligen skulle plugga på 100%, det gjorde mig osäker... Har jag överskattat min ork? Egentligen spelar det ingen roll, orkar inte kroppen så ska jag ta mig igenom terminen på ren envishet. 

Det finns bara en väg.

Presentation

IE, 19år.

Nyfiken, envis, blyg, driven, träd, katter, skriva, färger, kaffe & Té älskare.

(Träningsnarkoman, ångest, depression, ätstörning.)

"Tillfrisknande är en process, inte perfektion." -Kati Morton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards