Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 22 augusti 2013 20:19

fryser och är trött. Väntar på att mörkret ska lägga sig och jag kan gå ut och springa.

Imrgon tänkte jag försöka lägga in lite #bilder.

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 22 augusti 2013 16:32

Så nu är #sommaren påväg mot sitt slut, hösten närmar sig och därmed skola för min del. Jag har längtat efter att starta plugga igen, få en rutin, ha något vettigt att göra och fördriva all tid. Träningen sätter igång redan på söndag och min tanke är att skaffa #gymkort på F&S för att kompa den andra träningen och få bra resultat kroppsmäsigt.


Sov länge idag, har normalt svårt för att sova överhuvudtaget, men min kropp är trött. Antar att den tar ut sina missade timmar efter i våras. Timmarna jag sov då var nästan obefintliga jämnfört med de jag var vakna. 

Nu ska jag släpa mig in i köket, göra en sallad till kvällsmat tror jag... Är inte sugen men tänkte ut och #springa senare ikväll och jag vet med mig att ska jag ta mig runt utan att se ut som en #zombie är det bäst att ladda upp med något. 

En del av mig högprotesterar, bryr mig inte, ska klara äta den och hålla det nere. Inga enkla utvägar!

Presentation

IE, 19år.

Nyfiken, envis, blyg, driven, träd, katter, skriva, färger, kaffe & Té älskare.

(Träningsnarkoman, ångest, depression, ätstörning.)

"Tillfrisknande är en process, inte perfektion." -Kati Morton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards