Alla inlägg den 17 juni 2013

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 17 juni 2013 16:54

Så jag beställde ett par ankelvikter för att öka på lite vikt när jag tränar främst löpning.


Ha! säger jag bara, optimistiskt tänkande är inte alltid en fördel. För fyra kilo tyngre sitter jag här med vikterna på, tanken var att kvällens träning skulle bestå av en sprint/intervall runda med dem på...

Nja det kommer inte funka, det lovar jag! X) Hade man lite mer muskler från början på sina ben så absolut går det nog, men i mitt fall, skulle det se ut som att jag sprang med lera upp till magen.


Omvärdering, inga löprundor med dem på förens att jag kan gå utan att behöva tänka på att de sitter på. Därifrån kan jag träna vidare. Men små steg i taget, nu kör vi! :D


En kvälls promenix på G.


// IE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

IE, 19år.

Nyfiken, envis, blyg, driven, träd, katter, skriva, färger, kaffe & Té älskare.

(Träningsnarkoman, ångest, depression, ätstörning.)

"Tillfrisknande är en process, inte perfektion." -Kati Morton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards