Alla inlägg den 29 september 2013

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 29 september 2013 20:16

Har tränat lite över två timmar i dojon under kvällen, så trött. Men känner mig mer avslappnad än vad jag gjort på mycket länge den senaste veckan. Kan andas och känner mig behagligt trött och inte seg trött. 

Har lovat mig själv att trots att jag bor denna veckan ut hos en av mina föräldrar & dess respektive så ska jag sätta igång träningen igen denna vecka. Har "vilat" nästan en hel vecka och tvingat i mig alldeles för mycket måltider. Men nu är inte de andra bonus syskonen här, de är hos sin andra förälder och jag kan slappna av så pass att jag inte behöver hålla fasta måltider eller vara på plats och se glad ut.

Tänker ta denna veckan i akt och träna hårt, träna mycket, hoppa över så många måltider jag kan och se fettet dö. 

Jag vill bli smal igen och slippa all denna ångest...

Presentation

IE, 19år.

Nyfiken, envis, blyg, driven, träd, katter, skriva, färger, kaffe & Té älskare.

(Träningsnarkoman, ångest, depression, ätstörning.)

"Tillfrisknande är en process, inte perfektion." -Kati Morton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards