Alla inlägg den 24 september 2013

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 24 september 2013 19:59

Så mina tänkta inlägg har uteblivit. Har varit trött, låg och seg i kropp & knopp...

Bor inte hemma den här veckan heller, så allt är upp och ned. Bor med en av mina föräldrar och dess respektive, de renoverar min lägenhet så måste hålla mig ur vägen tills det är klart. 

Det är svårt och jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan inte äta som jag vill, inte träna lika mycket. Samt finns ingen chans att isolera mig som jag burkar göra för att kunna ladda om och orka gå till skolan några dagar i veckan. Så nu har jag varit en halv dag i skolan hitills... Inte bra! :( Och träning ska vi inte ens prata om, har cyklat in till stan och tillbaka för halvdagen i skolan samt lite kampsport träning, annars nada! 


Skäms, känner mig äcklad av mig själv och vill bara sluta äta helt just nu och träna tills jag stupar.

Presentation

IE, 19år.

Nyfiken, envis, blyg, driven, träd, katter, skriva, färger, kaffe & Té älskare.

(Träningsnarkoman, ångest, depression, ätstörning.)

"Tillfrisknande är en process, inte perfektion." -Kati Morton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv


Skapa flashcards