Alla inlägg den 18 september 2013

Av ingen-spegelbild-utan-siffror - 18 september 2013 19:53

#Q&A blir alltså av på fredag istället, ni som har frågat lite frågor får hålla ut och ni som inte gjort det men känner att ni kanske skulle vilja fråga, passa på! :) Inget är för stort eller för litet att fråga om.


Men hur har dagen varit idag... Ja vart ska jag börja? Skolan har varit riktigt intressant och vi starta med egna arbeten inom #psykologi, mitt arbete ska vara om #Trikotillomani / hair pulling, ska bli jätte intressant att lära sig mer om det. Sen hade jag även ett samtal med min mentor (obligatoriskt) och h*n verkade nöjd med vad jag gjort hitills trots att jag varit borta ganska mycket från skolan. Det känns bra, för jag försöker verkligen hålla jämna steg med dem trots min frånvaro. 


Sen vart det även 20min gym inriktning fysträning samt h gympa med inriktning på #styrka. Var så trött i kroppen idag, men träningen är ett måste. Och så har det gått 72h sedan jag påbörja min #dryckfasta, planerar dock att bryta den imorgon eftermiddag. Imorgon kväll är det #kampsportsträning 1,5h & sist jag inte åt innan det passet kunde jag lika gärna suttit bredvid prestera ur uselt! :(


Skriver förhoppningsvis mer imorgon efter träning (sent). 

//IE

Presentation

IE, 19år.

Nyfiken, envis, blyg, driven, träd, katter, skriva, färger, kaffe & Té älskare.

(Träningsnarkoman, ångest, depression, ätstörning.)

"Tillfrisknande är en process, inte perfektion." -Kati Morton

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards